Nicki Kennedy

Studiowała Iberysytkę na Uniwersytecie w Bristolu zdobywając First Class Honours Degree, a potem kontynuowała studia w Royal Scottish Academy of Music and Drama oraz w Royal College of Music w Londynie. Jako solistka występowała na festiwalach w Ambronay, Boston Early Music, Halle, Pontoise, Poczdamie, Pradze, Santiago, Sylvanes i Utrechcie, Ancient Music, Les Musiciens du Louvre, Die Kölner Akademie, Orchestre des Champs-Élysées, Le Parlement de Musique oraz Orkiestra Filharmonii w Turynie.

Jej angaże operowe obejmują występy w Cena Furiosa na Festiwalu Aix-en-Provence, Oriany w Amadigi oraz Philideli w Królu Arturze z Der Lautten Compagney w Berlinie. Śpiewa rolę tytułową w Semele w Opera Parnassus, Amora w L'Incoronazione di Poppea w Megaronie w Atenach, współpracuje również, wykonując tę sama partie z Purcell Quartet. Na Barga Festival śpiewała partię solowe w Arsilda, Regina di Ponto, Juditha Triumphans, Orlando Furioso a także w Tito Manlio.

Nicki Kennedy nagrywała dla wielu rozgłośni radiowych, takich jak: BBC, France Musique, RAI 3 oraz WDR, a jej nagrania obejmują Iphigénie en Tauride z Les Musiciens du Louvre, Handela Utrecht Te Deum z the Netherlands Bach Society, Medera Pasję Św. Mateusza oraz Matthesona
Der Liebreiche und Geduldige David z Die Kölner Akademie oraz Rodrigo Himnos de los neofitos de Qumran z the Royal Philharmonic Orchestra.

Razem z Modo Antiquo, nagrała Arsilda, Regina di Ponto, Juditha Triumphans, Orlando Furioso, Tito Manlio oraz dwie części Kantat Vivaldiego. Ostatnio ukazały się Angielskie Kantaty Haendla z the Brook Street Band oraz Die Liebreiche und Geduldige David Matthesona z Die Kölner Akademie.